úterý 4. října 2016

PHOTO DIARY | Září

Září pro mě bylo posledním prázdninovým měsícem (sladký život vysokoškoláka), takže jsem ho využila k dalším cestám po republice i mimo ni. Jak možná víte z nedávného příspěvku, navštívily jsme s kamarádkami Londýn, kde jsme strávily čtyři dny, prohlédly si památky, ochutnaly trochu britské kultury, užily si nezvykle krásného počasí a spoustu zábavy. V Rašovech jsme slavily jednadvacetiny tří šestin z nás, a potom jsem odjela na seznamovák žurnalistů v Českém Šterberku.
Teď už mi začala škola, ale předtím, než se vrátím zpátky do reality, bych si s vámi ráda zrekapitulovala poslední "letní" zážitky.


Ačkoliv jsem o výletu do Londýna psala samostatný článek (pokud jste stejní anglofilové jako já, určitě se mrkněte, najdete tam skoro padesát fotek z nejrůznějších zákoutí britského hlavního města), přece jenom bych ještě ráda postla některé fotky, které se mi do článku nevešly. Třeba kavárna v Covent Garden znějící hudbou pouličních muzikantů.


Nebo tahle fotografie typicky britské telefonní budky s kouskem Westminster Abbey a London Eye v pozadí.


A antikvariát nedaleko Trafalgar Square. Každé velkoměsto (a Londýn speciálně) je pro mě hotovým knižním rájem právě proto, že na každém rohu najdete obchůdek s knihami nebo krásnou knihovnu, kde z pestrého výběru přechází zrak.


A na každém rohu je taky spousta věcí nějak spojených s Harrym Potterem! :) 



Jelikož jsme v předvečer odjezdu do Londýna s bandou viděly nejnovější Bridget Jones (za nás všechny můžu říct, že to byl úplně nejlepší díl, což se u filmů s pokračováním často nestává), musely jsme se podívat přímo k jejím dveřím. :) 


Pár dní po návratu jsme s partou odjely do Rašov slavit narozeniny Denči, Míši a Týnky. Chatka měla příznačné číslo 21. Tady jsou kamarádky s dárky - Týnka jako velká fanynka Game of Thrones dostala tričko s Tyrionovým výrokem "That´s what I do. I drink and I know things." Denča rámeček s fotografiemi z Londýna a Míša knížky svých oblíbených autorek. :) 


23. září konečně vyšel nový Cosmopolitan s články, které jsem během své srpnové stáže pomáhala tvořit. Vyběhnout z trafiky s časopisem, kde se objevuje moje jméno, kde je zveřejněný výsledek mojí práce, byl pro mě naprosto nový, ale zároveň neuvěřitelně skvělý pocit. Takovou euforii už jsem dlouho nezažila... přečíst si můžete třeba článek o hledání práce snů, který jsem pro Cosmo dávala dohromady. :) 


Taky jsem si pár dní užívala domácího klidu, a když jsem se zrovna netrápila se zapisováním předmětů do SISu nebo nepanikařila ohledně spousty dalších věcí, jen jsem se tak povalovala, četla si, fotila kocoura...  


...pekla a vařila z dýně a fotila výslednou práci, abych měla ilustrační fotky k receptům na blog. Tak se mrkněte, co si můžete během dýňové sezony doma připravit. 


Hodně času jsem také trávila s knížkami v pardubických parcích. Většinou Pod Vinicí nebo v Tyršových sadech.









Přelom měsíců jsem strávila s novými spolužáky v Českém Šternberku. Nejenže počasí bylo krásné (ale zároveň konečně lehce podzimní), ale měli jsme připravený i tematický program, kde jsme si vyzkoušeli něco málo z novinářské praxe. Rozděleni do čtyř skupin (tisk, fotografie, rozhlas a televize) jsme pod vedením profesionálů dávali dohromady reportáže ze simulované události. Já byla součástí fotografické skupinky, takže se můžete podívat na zlomek mojí dokumentace. :) 





S Péťou. :) Fotila Kája Jírová.



Moje zářijové čtivo. Nejvíc se mi líbila výpověď o vnitřním světě třináctiletého chlapce s autismem A proto skáču (vydalo nakladatelství Paseka). Ale všechny tituly byly zajímavé a moje komplexní názory na ně najdete v recenzích. 

A jak jste prožili září vy? :)

2 komentáře:

  1. Nádherné fotky dokumentující parádní měsíc plný zážitků.. Krása, Aničko. Přeji Ti povedený říjen a ať Tě studium baví a naplňuje :) Měj se moc pěkně!

    OdpovědětVymazat