PHOTO DIARY | Prague Pride

by - 12:16

Letos jsem se poprvé účastnila Prague Pride. Chtěla jsem konečně vidět a zažít to, o čem moje kamarádka Šarlota každoročně prohlašuje, že je to "boží" a "má to úžasnou atmosféru" a "nabije tě to energií na rok dopředu". A po dni stráveném někde mezi konci duhy jí musím dát za pravdu. Už dlouho se mi nestalo, že bych se celý den usmívala a měla pocit takové pohody, tolerance, štěstí a všeobjímající lásky. Ve všech možných podobách, přesto stále stejné staré dobré lásky. Pár momentů nejbarevnějšího dne v roce jsem pro vás zastavila v čase. Třeba na vás dýchne trocha té skvělé atmosféry, která včera v centru Prahy panovala.




Průvodem jsem šla po boku kamarádů Radka a Anety. Radek asi zrovna říkal něco vtipného. Upřímně, je těžší zachytit chvíle, kdy neříká něco vtipného.



Duhového průvodu se účastnil i Dominik Feri. S vlaječkou zapíchnutou ve vlasech.



Duha, kam se podíváš! Většina lidí šla zahalená do barevných vlajek nebo je držela v ruce, holky měly květinové věnce. Anebo aspoň duhu namalovanou na tváři (jako já), protože nic duhového nevlastní (jako já). Teda, teď už ano. Koupila jsem si kelímek s nápisem Pij jako duha a mám z něj iracionálně velkou radost. 



Nechyběla ani zvířátka. Mýtická. 



Po průvodu a čedarových hranolkách (Radek by měl zvážit kariéru pražského gastro gurua) v Mr. Hotdog jsme zakotvili na Letné a stejně jako spousta lidí seděli v trávě, poslouchali hudbu hrající z povzdálí a povídali si až do večera. Myslím, že zase můžu přidat pár řádků do své definice perfektního dne. 


P. S. Díky všem, kdo mi včera ochotně pózovali na fotkách. Jste nejlepší! 


P. P. S. Tak zase za rok!

Podobné

2 komentářů

  1. moc hezký! letos jsem nebyla jelikož mám malý mimčo ale možná příští rok uvidíme no
    V3ronika life

    OdpovědětVymazat